poniedziałek, 8 lutego 2016

Walentynkowe propozycje! - Deadpool, Planeta Singli



Dziś przychodzę do Was z niecodziennym postem, nie jest to bowiem recenzja czy opinia o danym filmie. Dzisiaj przedstawiem Wam moje propozycje filmów granych W KINACH w walentynkowy wieczór, na podstawie ZWIASTUNÓW! To do dzieła!

Najpierw coś, na co sama z moją połówką mam zamiar się wybrać. Opcja która zapewne przypadnie nam obojgu do gustu ;) Jest to kolejny film superbohatersrki ze stajni Marvela, w główną rolę wcieli się tutaj Ryan Reynolds. Mowa o filmie Deadpool! Opowiada on historie byłe żołnierza chorego na raka, który decyduje się poddać serii eksperymentów w wyniku czego zyskuje nowe, niezwykłe umiejętności. 

Zwiastun pozwala się nastawiać na dobre kino, któremu nie brak  lekkości oraz humoru, czego można się zresztą spodziewać po filmach Marvela.  Zresztą zobaczcie sami!










Druga opcja, dla osób które wolą bardziej walentynkowy repertuar, w klasycznym pojęciu - czyli komedii romantycznej. Osobiście nie jest to mój ulubiony gatunek filmowy, bo często można natknąć się na chłam, jednak od czasu do czasu można zobaczyć coś naprawdę interesującego;) 

Planeta Singli - bo o tej produkcji mowa to polski film z Maciejem Stuhrem i Agnieszką Więdłochą w rolach głównych. Tomek (Stuhr) prowadzi najpopularniejsze show w kraju, przypadkiem w walentynkowy wieczór spotyka Anię (Więdłocha) i proponuje jej zostanie bohaterką jego programu. Ona ma umawiać się na randki przez portale randkowe, zdawać mu relację, a on przedstawi - oczywiście z pełną anonimowością, zaszłe zdarzenia w jego show.

Ponoć to wyjątkowo udana polska komedia, która mimo kilku schematów i zapożyczeń ze znanych światowych hitów, wybija się spośród innych rodzimych produkcji tego gatunku i szczerze śmieszy, wciąga i pozwala nam wyjść z seansu  uśmiechem na twarzy i nadzieją w sercu (może jednak polskie kom. rom. nie są stracone?;p).





A Wy co zamierzacie robić w walentynki?;>

19 komentarzy:

  1. Nie widziałam żadnych z tych filmów i raczej się na nie nie zdecyduję. Raczej wolę horrory :D
    Mimo wszystko fajny post! :)

    ksiezycova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo dopiero wchodzą do kin;p musiałabyś być na pokazie przedpremierowym ;p

      Usuń
  2. Ja tam walentynek nie obchodzę w żaden szczególny sposób i nic dziwnego skoro jestem singielką. Także nienawidzę tego święta i chcę być od tych komedii romantycznych, serduszek i wszechobecnej miłości jak najdalej xD
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale do kina np. na takiego Deadpool`a zawsze można się wybrać ;>

      Usuń
  3. Byłyśmy na tym filmie i jest super :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas :)
    littleblackandwhite96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super film!
    Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie
    asienkaasi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Planeta Singli jest świetna :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja własnie dzisiaj byłam na Planecie Singli. Mega polecam, super film :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o planecie singli ale nie oglądałam.
    Wspólna obserwacja? daj znać u mnie na blogu ;)

    http://sweets-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję, teraz twoja kolej :)
      Szczęśliwych walentynek!
      Pozdrawiam Ciepło :)

      Usuń
  8. Ja planuję obejrzeć planetę singli ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja planuję jeść saaame słodkości i oglądać filmy, nic więcej mi nie potrzeba ;)

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Planeta singli wydaje się ciekawym filmem, haha! :D
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowe umiejętności? Od razu z superbohaterami się kojarzy.
    Żadnego z tych filmów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Deadpool jest pewnym, trochę innym rodzajem superbohatera ;p Jak o sam o sobie mówi: Jestem super, ale bohater ze mnie żadny. ;)

      Usuń
  12. My spędziliśmy miły wieczór w kawiarni, a później mało romantycznie na standupie :D
    pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super pomysl na post;) planeta singli-obejrzalam i bardzo mi sie film podobal;) walentynki spedzilam z przyjaciółka na nadrabianiu zaleglosci filmowych;)
    justbasicstyle.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z moim chłopakiem chcieliśmy obejrzeć Deadpool :D
    zwiastun jest super

    zapraszam

    http://slodyczowypotwoor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń