wtorek, 1 marca 2016

Warto obejrzeć - Deadpool & Planeta Singli

Zastanawiałam się czy w ogóle pisać opinię o tych dwóch filmach, gdyż recenzji na ich temat już się co nieco pojawiło, tym bardziej że ze względu na start semestru miałam kilka spraw do załatwienia i opóźniło to wyjście nowego posta. Ostatecznie stwierdziłam, iż skoro mówiłam Wam że na filmy się wybiorę to jednak wypadałoby coś o nich wspomnieć;)




A więc tak, w poprzednim poście czyli TUTAJ znajdziecie opis i zwiastun Deadpool`a oraz Planety Singli, a ja się zabiorę teraz od razu za opis;) Zaczniemy od Deadpool`a!

Tak jak się spodziewałam jest to bardo dobry film superbohaterski, z mnóstwem humoru i bez zbędnego patosu. Scena otwarcia to istny majstersztyk, przez cały seans towarzyszy nam świetna muzyka a na koniec załapiecie się jeszcze na ciekawą scenę po napisach;) Sam film nie ma jakiś niespodziewanych zwrotów akcji, w końcu to jest origin story, a zwiastuny zdradziły jak prezentować będzie się mniej więcej prezentować fabuła. Wiele osób zarzuca Deadpool`owi że właśnie trailery zdradzają zbyt wiele, jednak uważam iż było to konieczne i dobre posunięcie gdyż ta postać nie była znana szerszej publice. Dzięki dobrej kampanii marketingowej udało się jednak odnieść ogromny sukces i to z małym budżetem oraz kategorią wiekową R!!! 

Co do humoru to była zarówno proste i mało wyszukane żarty które zrozumie każdy jak i te bardziej hmm.. wyszukane, odnoszących się do różnych produkcji czy aktorów jak chociażby ten z Liam`em Neeson`em - każdy w tym filmie znajdzie coś dla siebie, co go rozśmieszy! ;) Ja śmiałam się naprawdę często;)
Ode mnie 9,5/10

A tutaj dla Was próbka muzyki!








Co do Planety Singli to jest to całkiem przyjemna, lekka i dobrze zagrana komedyjka. Oczywiście bez zaskoczeń czy nagłych zwrotów akcji. Dodatkowo momenty dramatyczne były często potęgowane zbyt na siłę. Jak to zawsze bywa że akurat tak to się ułoży że wszyscy mają doła w tym samym momencie, a na końcu każdy ostatecznie jest szczęśliwy;p Miła komedia, można obejrzeć w nudny wieczór, jednak bez większych uniesień;)
6,5/10

Obie produkcje wciąż możecie obejrzeć w kinie!;)

4 komentarze:

  1. Mi bardzo podobała się Planeta singli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super film deadpool:D ciesze sie ze kolerzanka wyciągnela mnie do kina, naprawde warto obejrzec;)
    pozdrawiam i zapraszam do nas http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na obydwa filmy zamierzam się wybrać :D

    Zapraszam, jeśli się spodoba, zaobserwuj. <3 http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o Planecie Singli i mam nadzieję , że go szybko obejrzę :)
    Poklikasz w linki? Z góry dziękuje :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/03/sheincom.html

    OdpowiedzUsuń