niedziela, 31 maja 2015

Serialowe love - The 100



The 100” to dość świeży serial, na ten moment jesteśmy po  2 sezonie i czekamy na 3. Jako że najczęściej zaczynam oglądać takie produkcje gdy mają minimum 3-4 sezony, jest to dla mnie raczej niewielka ilość materiału do skomentowania, a sam serial może jeszcze znacząco ewoluować. Oczywiście gdyby wchodzić w szczegóły, można by napisać o tym książkę (w sumie praktycznie o wszystkim się da ;p), jednak nie o to mi tutaj chodzi.








Serial przedstawia przyszłość po nuklearnej wojnie, gdzie ludzkość niemal że wyginęła. Nasi bohaterowie mieszkają w stacji kosmicznej (Arce), w której jednak stopniowo kończą się zapasy, a atmosfera robi się coraz bardziej nerwowa. Władze Arki decydują się więc, na zesłanie młodocianych drobnych przestępców na Ziemię, celem jej zaludnienia (oczywiście, jeśli okaże się iż jest zdatna do życia). Więcej szczegółów podawać Wam nie będę, żeby nie spoilerować zbytnio - najlepiej obejrzyjcie Trailer ;).







Produkcja została całkiem dobrze przyjęta i szybko zdobyła rzeszę fanów – również w Polsce. Dla mnie historia jest świetnym pomysłem, jednak sam serial jest wykonany jedynie poprawnie (nie skradł mej duszy ;p). Wiem że w tym momencie wiele osób się ze mną nie zgodzi, ale uważam że można by tą historię poprowadzić zdecydowanie lepiej.  Dodatkowo, dobry serial to dobre postacie, a ja oprócz małych wyjątków takich jak Raven, Finn (potem twórców serialu ciutkę poniosło jeśli chodzi o jego postać), Octavia czy Lincoln, takich nie znalazłam, nie przywiązałam się do nich i  nawet jak ginęli to średnio mi było ich żal.

Pomysł ogólnie ciekawy, całość wykonana poprawnie, tak że mimo wszystko warto o niego zahaczyć, bo jest to przyzwoity serial, który wyróżnia się z tłumu.  Według mnie, brakuje mu jednak tej iskierki – tego czegoś, co sprawiłoby że połykałabym odcinek na raz, czekałabym niecierpliwie na kolejny, zastanawiała się co się stanie dalej, a mając dostęp do większej ilości odcinków na raz nie mogłabym się oderwać od ekranu.

20 komentarzy:

  1. Tym postem bardzo zaciekawiłaś mnie tym serialem i właśnie obejrzałam pierwszy odcinek i na prawdę mi się spodobał. Dziękuję ;)

    Zapraszam do mnie :) ♥
    http://me-and-my-horse-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się bardzo ;) Jestem ciekawa jaka będzie Twoja opinia po skończeniu 2 sezonu ;)

      Usuń
  2. fajnie , bede wiedzial co ogladac, ostatnio jak zlamalem reke trzeba bylo jakos zabic czas ;d www.krystianwojtowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten serial i czekam już na kolejny sezon <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Serial wydaje się ciekawy, a nigdy o nim nie słyszałam! Chyba zacznę oglądac :)
    http://fashionlollipoop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe. ;)
    Zapraszam do mnie:
    estry-marty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam go ostatnio i zastanawiałam się, czy nie obejrzeć. Zapowiada się dość ciekawie.
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeden z moich ulubionych seriali! <3
    Znam świetny blog na jego temat the100-news.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście serial uwielbiam i pochłonąłem 2 sezony w tydzień xD A co do postaci to Clarke, Bellamy, a nawet Anya i Maya są postaciami do których da się szybko przywiązać bo :P (pomijając te które ty wypisałaś)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście każdy ma prawo mieć swoje zdanie ;) ale mnie przykładowo bardzo denerwuję Clake, jej wybory są nie racjonalne a zachowanie często głupie. W ogóle by mnie to nie wzruszyło gdyby umarła, pewnie nawet lepiej by mi się oglądało ;p
      Co do reszty wymienionych postaci to są dla mnie po prostu ok;)

      Usuń
  9. Nie oglądałam.

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  10. Nie golądałam ale mnie zaciekawiłaś
    Zapraszam http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie nie oglądam seriali :)



    Obserwuję!
    Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj, chyba będę oglądać :)
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten serial, jest świetny :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja mam ciulowy internet, i obejrzenie choć połowy sezonu groziłoby tym,ze żeby wejść na fb musialabym go włączyć rano,a usiąść do niego wieczorem,żeby cokolwiek mi się otworzyło. A szkoda... Uwielbiam postapokaliptyki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o nim, ale może obejrzę :)


    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. z reguły nie oglądam ostatnio wcale telewizji ani seriali, ale ten zapowiada się ciekawie.. może się skuszę :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/- zapraszam skomentuj jeśli coś Ci się spodoba, będzie mi bardzo miło

    OdpowiedzUsuń
  17. Obecnie jestem na pierwszym sezonie, więc wszystko przede mną ^^
    zapraszam: http://czytam-pisze-recenzuje-polecam.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń