niedziela, 17 stycznia 2016

Warto obejrzeć 7 - "Kingsman: Tajne służby"

"Kingsman: The Secret Service" opowiada historię agenta tajnego wydziału, który bierze pod swoje skrzydła młodego chłopaka. Daje mu szanse zostania agentem, jeśli przejdzie on odpowiednie testy. W między czasie agent Harry Hart/Galahad (świetny Colin Firth) próbuje rozwikłać zagadkę tajemniczego porwania profesora pewnej uczelni, oraz zabicia jego kolegi po fachu, który próbował wspomnianego profesora uwolnić. 




Kingsman to mocno przerysowane i pastiszowe kino szpiegowskie. Znajdziemy tu świadome pogwałcenie praw fizyki, mnóstwo scen akcji oraz świetny humor. Dzięki autoironii i pełnej świadomości swoich poczynań film nie plasuje się w kategorii kiczu - a wręcz przeciwnie. Zarówno rozwój wydarzeń jak i fenomenalne sceny walk ogląda się tu z zapartym tchem. Tu trupy padają na ziemię, tu krew tryska, tu ciało przecięte na pół protezą nogi, a tu kolejna głowa została wysadzona. No cóż, nic tylko oglądać! ;)




Prawda jest taka, że trudno Kingsmana opisać słowami - to trzeba po prostu zobaczyć. Oczywiście jeśli ktoś lubi kino, które jest mocno realistyczne, nie odnajdzie się w ten konwencji. Całej reszcie, szczerze polecam! Sama też nie lubię nadmiernego naginania praw fizyki bez żadnych konsekwencji, zwłaszcza kiedy film udaje że tego nie robi i jest wręcz z życia wyciągnięty... Na szczęście tutaj sytuacja jest zdecydowanie odmienna. 




Podsumowując, dobre relaksujące kino akcji, przy którym można się nie raz uśmiechnąć.
Ode mnie 9/10 ;)

18 komentarzy:

  1. Ciekawy post :)
    Wspólna obserwacja?
    http://przecinekkropkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie oglądałam jeszcze tego filmu, ale recenzja mi się podoba, więc dodaję go do obejrzenia na filmwebie.
    Pozdrawiam,
    marryseprobuje.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie opisałaś ten film nie oglądałem go ale może się skuszę :) ale to jednak na ferie bo aktualnie czasu mało :(

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, sama przez sesję cierpię na niewyspanie i nie dobór czasu;/ Jak już obejrzysz to daj znać jak wrażenia;)

      Usuń
  4. Daje mu szanse zostania agentem... Przypomniałam sobie ostatnia część Wiedźmina jaką czytałam, gdzie Yennefer przeprowadza testy z Lwiątkiem z Cintry, które mają wskazać czy zostanie ona czarodziejką.
    Dużo akcji, humor i sarkazm mówisz? W takim razie już widzę, że film może być wart obejrzenia.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja :)
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie opisałaś ten film ja go nie oglądałam ale na pewno
    zobacze :P

    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że w wolnym czasie obejrzę ten film ;)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam tego filmu, ale mam teraz ferie, więc chętnie zobaczę :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam, jest świetny ♥
    www.mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że może mi się spodobać. Kiedyś lubiłam takie klimaty. Muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nowy post :D

    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się ciekawy, będzie co oglądać wieczorem. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba nie dla mnie, nie przepadam za kinem akcji, sama nie wiem czemu :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń