sobota, 9 stycznia 2016

Warto obejrzeć 6 - "Wiek Adaline"

"The Age of Adaline" - bo tak brzmi oryginalny tytuł, to przyjemny i lekki film opowiadający historię pewnej kobiety. Otóż Adaline (Blake Lively) przez pierwsze 30 lat swojego życia była normalną kobietą. Wyszła za mąż urodziła córeczkę i została wdową. Jednakże jakiś czas później wskutek wypadku samochodowego zyskuje nieśmiertelność, co nie jest takim pozytywnym wydarzeniem jakby się mogło wydawać. Adeline po pewnym czasie uświadamia sobie że wszyscy wokół niej będą się starzeć i umierać na jej oczach, a jej własne życie będzie zawsze tymczasowe. Zachowując przez kilkadziesiąt lat ten sam, młody wygląd, musi zmieniać swoje miejsce zamieszkania, pracę, tożsamość. 

Tytułowa bohaterka spotyka przystojnego mężczyznę (Harrison Ford / Anthony Ingruber), bratnią duszę. Jednak nie mogąc zestarzeć się ze swoją miłością, rezygnuje z niej i ucieka. Kilkadziesiąt lat później Adalline poznaje Ellis`a (Michiel Huisman) któremu udaje się przedostać przez "barierę ochronną" którą zbudowała. Za namową córki główna bohaterka rozważa wyjawienie mu swojej tajemnicy.  





Produkcje ogląda się naprawdę dobrze. Ładne obrazy, przyjemna narracja, baśniowy klimat. Mimo iż, film jest nieco przewidywalny nie traci na wartości. Jest idealny na zakończenie ciężkiego dnia, kiedy potrzebujemy odprężyć się i oddać temu magicznemu klimatowi. 






Szczególną uwagę zwraca tu zwłaszcza drugi plan. Świetna, przekonująca i charyzmatyczna rola Harrisona Forda. Dodatkowo, Anthony Ingruber - jego podobieństwo, gra aktorska i umiejętność imitacji młodego Harrisona Forda jest świetnym smaczkiem i ogląda się to na ekranie znakomicie. 







Produkcja jest miła, przyjemna i odprężająca. Warto obejrzeć, nie polecam jej jedynie osobą które spodziewają się nieschematycznego kina oraz nieprzewidywalnych zwrotów akcji.


8,5/10

A co Wy o nim sądzicie? ;>

20 komentarzy:

  1. Oglądałam! I pokochałam! Jest to jeden z filmów które faktycznie są warte obejrzenia. Fajnie że zrobiłaś recenzję tego filmu. Pozdrawiam!

    http://brunettecrazylife.blogspot.com/2016/01/08012016.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się spodobał ten film! 10/10 :D

    Pozdrawiam.
    angelikabien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w kinie i zakochałam się w tym filmie. Mogłabym oglądać i oglądać, oglądać... Tą recenzją sprawiłaś, że znów chcę obejrzeć ten film.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba się skuszę na oglądanie:)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie muszę zapisać go do mojej listy filmów! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Film godny polecenie, jest świetny :)
    Zapraszam na bloga :)
    http://wikawika-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie szukałam filmu, który sobie oglądnę wieczorkiem ♥

    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę obejrzeć ten film, bo wiele dobrego o nim słyszałam ;)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Film do mnie nie przemówił. Był bardzo, ale to bardzo przewidywalny. Obejrzałam tylko ze względu na Blake ;)

    http://aiszya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę, film był przewidywalny nie było w nim żadnych nie spodziewanych zwrotów akcji itp. Ale jeśli komuś to nie przeszkadza mógł się na nim bawić naprawdę dobrze;)

      Usuń
  10. niedlugo obejrze!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest to zdecydowanie jeden z lepszych filmów minionego roku, które obejrzałem. Obejrzałem go w bardzo trudnej chwili dla mnie i ku mojemu zdziwieniu, otóż przez przypadek znalazłem się na kinowym seansie, były odpowiedzi na moje liczne pytania zawarte w treści filmu. Sprawiło to, że całość bardzo mnie poruszyła, a w sztuce między innymi chodzi o to aby wzbudzać emocje. Do tego przepiękna Blake Lively .... czego chcieć więcej ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami natkniemy się całkiem przypadkiem na coś co jest czymś czego właśnie w tym momencie potrzebowaliśmy ;)

      Usuń
  12. Już długo zbieram się do oglądnięcia twgo filmu i właśnie mnie przekonałaś :)
    Świetny post ^^

    Pozdrawiam,
    Wiktoria

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o tym filmie :)

    OFFICIAL PATTY :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam, ale teraz widzę, że warto
    Zapraszam do siebie Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 46 year-old Software Consultant Aurelie O'Collopy, hailing from Burlington enjoys watching movies like "Craigslist Killer, The " and role-playing games. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Maserati A6G/2000 Spyder. skorzystaj z tego linku

    OdpowiedzUsuń