niedziela, 20 grudnia 2015

Warto obejrzeć - 6 - wersja świąteczna!

Jako że zbliżają się święta chciałam Wam zaprezentować kilka ciekawych filmów z tematem świątecznym w tle;) Może pomoże Wam to poczuć świąteczny nastrój jako że pogoda nam w tym nie pomaga..

Jeśli chcielibyście więcej propozycji filmów o jakie warto zahaczyć w okresie świąt zapraszam do innego wpisu TUTAJ.

Dziś przedstawie Wam 2, a właściwe 3 filmy. Wszystkie będą opierać się na tej samej zasadzie - kilku historiach, kilku a w zasadzie kilkunastu ludzi, których losy łączą się ze sobą w jakiś sposób, właśnie w święta. 



 

Słodko-gorzkie historie, komedia romantyczna z świątecznym motywem przewodnim i gwiazdorska obsada (w filmie przewija się cała plejada gwiazd) czyli "To właśnie miłość" (ang. "Love Actually"). Produkcja przedstawia nam 10 różnych historii, oprócz tematu świąt przez wszystkie opowieści przewija się miłość i humor. Sam film jest lekki i przyjemny, chociaż nie przynosi jakiś niezwykłych doznań, nie zostaje w pamięci na lata, nie jest nawet najlepszym obrazem o tematyce świątecznej. Osobiście uważam że chociażby "Holiday" o którym już pisałam, bardziej śmieszy jak i przedstawia nam ciekawsze historie. Mimo to "To właśnie miłość" jest przyzwoitym filmem, o który warto zahaczyć zwłaszcza w święta.

Ocena 6,5/10







Listy do M/ Listy do M. 2
Większości z Was film znany, ale zapewne znajdą się też osoby które go jeszcze nie oglądały. Listy do M to polski odpowiednik "Love Actually", przy czym uważam, iż część pierwsza jest nawet lepsza od zagranicznej produkcji. W filmie podobnie jak w opisywanym wyżej obrazie, również zobaczymy kilka ciekawych i śmiesznych historii a wszystko podane w świątecznej atmosferze. Druga część jest niestety trochę słabsza, chociaż nadal śmieszy i nadal uważam że warto zobaczyć (film wciąż wyświetlany jest w kinach). Nie przekonuje mnie w 2 części kilka historii, jednak jako że nie chce Wam tu rzucać spoilerami, nie będę opisywać ich szczegółowo. Gdyby ktoś chciał  podyskutować na ten temat to zapraszam do komentowania ;)

Listy do M ocena 8/10
Listy do M.2  ocena 6/10




A Wy jakie filmy polecacie na święta?;>

9 komentarzy:

  1. "Holiday" i "To właśnie miłość" uwielbiam. "Listów..." nie oglądałam i nie moge się jakoś przemóc do tego....

    OdpowiedzUsuń
  2. Skuszę się do obejrzenia "To właśnie miłość". Od wielu osób słyszałam, że "Listy do M 2" nie są ciekawe jak pierwsza część, ale może znajdę czas i obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam "Listy do M" Obydwie części są świetne :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze standardowo oglądam Kevina, mam do tego filmu duży sentyment:) Listy do M oglądałam obie części, a za film "To właśnie miłość" musze zabrać się koniecznie podczas przerwy świątecznej.

    Natasiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam obie części Listów! Mają tez puścić w TV 1 stycznia kulisy kręcenia filmu. Myślę, że warto i to zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na święta polecalam coś miłego, ale bez świątecznych akcentów, więc dobre o każdej porze roku. Widzę, że gust filmowy mamy bardzo podobny, więc służę inspiracją: http://pozycjeobowiazkowe.blogspot.com/2015/12/nieswiateczne-filmy-na-swieta.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się że w święta można przecież obejrzeć również filmy nie koniecznie o tematyce świątecznej ;) Zresztą sama o tym pisałam rok temu --> http://cytrynkacowartoobejrzec.blogspot.com/2014/12/warto-obejrzec-3-wersja-swiateczna.html
      takie filmy sprawdzą się zawsze ;)

      Usuń
  7. Zgadzam się - Oglądałem to i bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post :) Na Listach Do M 2 byłam,ale 1 bardziej mi się podobała :*
    Obserwuję http://zuziaforstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń