sobota, 7 listopada 2015

Warto obejrzeć - 4 - "Wyścig"

Dziś polecę wam "Wyścig", oryginalna nazwa tego filmu to "Rush". Jest to obraz reżysera Rona Howarda z 2013 roku. Główne rolę grają tam Chris Hemsworth, którego możecie znać jako odtwórcę roli Marvel`owskiego Thora oraz Daniel Brühl, którego kojarzyć możecie z kolei, jako członka obsady "Bękartów wojny", ze znanych twarzy można również zobaczyć piękną Olivie Wilde, którą większość pamięta jako członka zespołu Dr. House`a -> więcej o serialu możecie przeczytać tutaj





Jeśli chodzi o sam film to widziałam przed premierą kilka jego plakatów oraz krótki opis i choć byłam w kinie to wybrałam inną produkcję, gdyż "Wyścig" nie zachęcił mnie na tyle aby zdecydować się właśnie na niego. Niczym przypomniałam sobie o tym obrazie i postanowiłam go obejrzeć minął aż rok. Jednak nie zawiodłam się, mało tego - film przerósł moje oczekiwania ;).  

Ale, ale, o czym on opowiada? Jak można się domyślić - o wyścigach! Konkretnie o rywalizacji dwóch mężczyzn, o zupełnie różnych osobowościach, sposobach na życie i poglądach. Rywalizują oni ze sobą podczas tytułowego wyścigu, a raczej wyścigów F1. Początkowo zawzięci rywale, można by rzec wrogowie, jednak po czasie łączy ich specyficzna relacja w której oprócz rywalizacji przeplata się wsparcie i wzajemne napędzanie się - motywacja. Cała historia oparta jest na faktach - co czyni ją jeszcze ciekawszą. 





 
Polecam Wam więc jak najbardziej obejrzeć ten film! Mimo iż na pierwszy rzut oka, osobą nie fascynującym się motoryzacją, może nie wydawać się najlepszą propozycją na filmowy wieczór to jednak kiedy już się za niego zabierzecie nie będziecie żałować! Wciąga, ciekawi, porusza!

20 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś iśc na to do kina wraz z moją klasą, ale ostatecznie byliśmy na czymś innym. Ale kiedyś na pewno obejrzę :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. oglądałem i mam odmienne zdanie na temat filmu :) http://innyodkazdego.blogspot.com/2015/11/wkurwia-mnie-3.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie i dlaczego?;> Chyba że inne ze względu na "innyodkazdego" ;p

      Usuń
  3. Uwielbiam filmy o motoryzacji.
    Więc na pewno obejrzę ten film, fajnie opisałaś go oraz pokazałaś swoje zdanie.
    Pozdrawiam,
    finallybyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja współlokatorka uwielbia, ja jeszcze nie widziałam :) Ale nadrobię!
    www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Unikam filmow związanych z motoryzacją, zwyczajnie mnie nie kręcą, jednak wydaje mi się że każdy film oparty na faktach jest warty obejrzenia, może kiedyś się skuszę :) (a może tylko dlatego że usłyszałam nazwisko z ukochanego House'a) . Skoro przerósł Twoje oczekiwania, to moze i mnie zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam;) mnie też tematyka F1 w ogóle nie zainteresowała w pierwszym momencie, podeszłam do filmu z dystansem, nie oczekiwałam zbyt wiele (do obejrzenia przekonało mnie głownie to, iż jest to historia oparta na faktach) - a tu takie miłe zaskoczenie;)

      Usuń
  6. Powiem szczerze, że filmy o tematyce motoryzacji mnie nie interesują. :/ Ale skoro go tak polecasz, to chetnie poświęcę jedno, jesienne popołudnie na oglądniecie jego. :)
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto ;> tam liczy się historia i charaktery - koniecznie daj znać jak wrażenia kiedy już obejrzysz ;)

      Usuń
  7. a ja się zastanawiałam co obejrzeć w ten piątkowy wieczor ;)

    Dziękuję za komentarz na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak szczerze to pierwszy raz słyszę o tym filmie, może kiedyś się skuszę, żeby go obejrzeć :3

    http://tuczarniamotyli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Motoryzacją się nie interesuję, ale filmy gdzie występuje wątek rywalizacji są moim zdaniem niezwykle ciekawe, szczególnie, kiedy mamy do czynienia z dwiema kontrastowymi postaciami. Być może w wolnym czasie skuszę się na "Wyścig" :)
    Pozdrawiam cieplutko
    Anastazja

    OdpowiedzUsuń
  10. Motoryzacja mnie zniechęciła, ale skoro mimo to polecasz, to dodam ten film do mojej listy z filmami i na pewno gdy będzie okazja to obejrzę :))
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. motoryzacja jakoś nie jest w moim guście ale nie wątpię, że jest to bardzo ciekawy film!
    Zapraszam na mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Chrisa więc może się skusze żeby obejrzeć ten film :D
    Obserwuje i liczę na rewanż :))

    http://kari-blogg-kari.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam, ale moze kiedyś się przekonam :))

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Slyszalam o tym filmie same dobre rzeczy więc chyba czas się za niego zabrać, dodatkowo twoje przekonania do filmu mnie motywują żeby jeszcze zaraz go pooglądać :)
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. po przeczytaniu tego posta, wiem że też muszę obejrzeć :)
    http://cosmetyczneigraszkiewelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oglądałam ten film i rzeczywiscie jest świetny, polecam go obejrzeć każdemu ;D

    http://sugarivett8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. nie slyszalam o tym filmie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń